Apr 27, 2018, 04:54 AM

News:

Like our community? Please +1 our modpacks here and here


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Chocobo123456

1
 I for one think that its gonna be a great thing to have a terraria server. We had a modded one back than a couple of months ago and people liked it we just ran into a lot of problem. However with not a lot of things to do after ML i can see people loosing interest in it. Not to mention that yet people can rush stuff easily due to there being no grinding needed to be taken place. I still think we can have it and have it not be dead by doing some cool stuff with it ^_^
2
SilverDruid12     Just to remove ur Golden powers ;3
3
General Announcements / Re: Happy Easter!
Mar 31, 2018, 04:23 PM
Happy Easter to all and hope we can enjoy the sales ^_^
4
Forum Games / Re: Last poster wins!
Mar 28, 2018, 03:37 PM
Ima throw a pie at whoever posts below me, so if you don't want a pie in your face don't post
5
Might wanna bin @hi735  ;3
6
I would say 2 would be a good idea, yet if push comes to shove option 3 would be the better choice in the long run. (Tho i hope we can save pam's harvestcraft that mod is great for handling food issues)
7
Forum Games / Re: Ban the person above you!
Mar 05, 2018, 12:07 PM
Banned for having a bird
8
General Announcements / Re: 7 years
Feb 28, 2018, 11:47 AM
Happy 7th year Dpa


Hope it was a good one and that your proud of the community







Lets continue this spree of making it a good one shall we?
10
I'd say just open up a regular as some people may love the mods we have rn that aren't pix.



Besides if we do open up a regular it might entice  people to come on the and see what other mods we have on the different one tbh.





Just a birds thoughts here
11
What if we have no one to love?



Do we still get on than
Solid question, someone should promote this guy to like Owner.
I hate valentine's day :S
Tbh who dosen't like Valentine day?
12
What if we have no one to love?



Do we still get on than
13
SimpleFlips




cus BUP is life and he BLJ's all over the place and is a popular streamer.


14
wtf is that picture. Im scared xD
15
NOTE: U-TURN AND VOLT SWITCH IS ALLOWED AND WONT APPLY TO THE SWITCHING RULE. As it does damage and regular switching doesnt
16
Hey Guys Choco here and i got a fun little idea for you all.


I am gonna be making a little tournament. Now it wont be your average run of the mill Tournament.


Now this is gonna be different as you won't have any control over where you get your Pokemon and ofc they will be level 50 so with that said lets get to it.



This one is gonna be interesting. For every person who says "Count me in!" That post will put them into the drawing for where they will get the three Pokemon. You can catch any of the three Pokemon you want in that biome for example Player A: Rolls Mesa than he can go Tyranitar, Salamence, Or Metagross However I will only allow one powerful mon like that just to make it even.

Now once we get about 6 or 8 people on I shall announce who gets what biome ^_^.



Any questions feel free to hit me up in a comment or something else
Rules:
No Switching(Damaging moves that switch allowed
No Healing
Mega Evolution is allowed
No Stalling
Three only
50 Cap level
No held items
No EV training or IV breeding!!!
Legends are not allowed cus bad(thanks to thep)
I shall check the evs of each of the contestants before battling. Anything that looks specifily ev trained will be given berrys to remove those evs.
If u have any rules u think should be on here let me know as well!



I wish all of you the best of luck and well for the prize. That's gonna be announced once I know people want to do this ;3
17
expiry


thinking its a mispell?


Anyway fantastic idea
18
Forum Games / Re: What's Your Excuse?
Jan 11, 2018, 11:57 AM
I'm not Wario








Fix Terraria server plz
19
"Live"


yep
20
Got the looks and am ready to take names and kick butt, yet one problem. I'M OUT OF FREAKING GUM





(anyway cant wait to play around with that leveled mod looks awesome from what i seen so far.)
21
@graven2603 the boss you are talking about is Devourer of Gods and yes it may lag people out ^_^
(¬_¬) that was cleared up and yes hopefuly one brave soul with a beefy computer can end it so we can get into end game calamity
I'll go after it with my r9 390x 8gb gpu and 16gb of ram... XD don't worry. i got this.

phht Ill defeat it easily and do it with throwing (that is if we can have joost mod plz that mod is fun as balls)
22
@graven2603 the boss you are talking about is Devourer of Gods and yes it may lag people out ^_^
23
@RallyReaper If you want to theres a mod called Experience and classes which is a lot like what you were mentioning - the mobs being powerful as well. For example every new player with this mode would start out with a novice token and this would give you +.5 hp per level up(Leveling up involves killing mobs and stuff lol) After 10 you can change off into the novice token and turn it into a class specific token. In this case I choose the Rouge token which is more towards throwing and getting behind the enemy. After that I gain up to 25 levels I can change that token to Ninja which is more throwing based. The  General gist is that its kinda fun, also you can put a level limit on the server in the config files to pervent people from going over the top.

(I know Ninja gets stupid with a lot of levels as 100+% crit chance is nothing to laugh at)
24
@RallyReaper  Why not use the Gem blocks instead of Water and Lava? Would be a lot less dangerous to players instead of using the lava. Also can have some random dart traps if your really that evil...
25
What is terraria
@Lucy_23x To sum it up in a few words.



2d minecraft with new things